Vanaf 2 oktober 2024 veranderen onze tarieven. Hieronder vind je een overzicht van alle vragen die je hier wellicht over hebt. Neem deze gerust even op je gemak door. Zijn er daarna toch nog onduidelijkheden van jouw kant? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag.

1. Per wanneer gaan de nieuwe tarieven in?
De nieuwe tarieven gaan in op 2 oktober 2024. Heb je een lopend contract? Dan betaal je nog gewoon de tarieven die je gewend bent. Je krijgt te maken met de nieuwe prijzen als jouw contract na 2 oktober 2024 verlengd wordt of als je een nieuw product aanschaft vanaf 2 oktober 2024. Voor klanten die betalen middels pre-paid (borg) gaan de nieuwe tarieven pas in per 1 november 2024.

2. Welke tarieven gaan veranderen?
Al onze producten krijgen een nieuwe prijs. Je kunt deze hier vinden.

3. Geldt dit ook voor mij?
Ben je al klant of ben je van plan om in 2024 klant te worden? Dan gelden de nieuwe tarieven ook voor jou. Als je nog een lopende overeenkomst hebt dan veranderen jouw kosten nog niet. Je betaalt pas het nieuwe tarief als je na 1 oktober 2024 je contract verlengt of een nieuw product bestelt.

4. Is mijn domeinnaam straks nog gratis inbegrepen?
Nee, ook de gratis inbegrepen domeinnaam bij onze hosting- en e-mailpakketten zullen per 2 oktober losgekoppeld worden en apart in rekening gebracht worden op het moment dat jouw abonnement verlengd gaat worden.

5. Ik ben reseller. Wat gaat er veranderen?
Voor resellers verandert er per 1 oktober 2024 niets. Prijswijzigingen voor resellers zullen pas later dit jaar doorgevoerd worden en zij krijgen hiervan automatisch bericht. Op dit moment zijn de nieuwe prijzen voor resellers nog niet bekend.

6. Heb ik bericht ontvangen over de tariefwijzigingen?
Ja, we hebben je hierover een mail gestuurd op maandag 2 september 2024. We hebben de e-mail gestuurd naar het contactmailadres wat bekend is in onze administratie. Klik hier om de betreffende e-mail te bekijken.

7. Waarom wijzigen jullie de tarieven?
Prijsaanpassingen worden zorgvuldig overwogen en alleen doorgevoerd als ze essentieel zijn voor de continuïteit en verbetering van onze services. Hoewel wij de afgelopen 10+ jaar er altijd goed in slaagde om onze stijgende kosten niet door te belasten aan onze klanten ontkomen wij er nu helaas niet meer aan. De belangrijkste oorzaken hiervan zijn:

1. Hoge inflatie: Dit heeft geleid tot een sterkere toename van de personeelskosten dan in voorgaande jaren;
2. Stijgende operationele kosten: De inkoop van domeinnamen, softwarelicenties en hardware, maar ook energie en huurprijzen zijn de afgelopen jaren enorm gestegen en ook voor 2025 hebben onze leveranciers aangegeven hun tarieven wederom te verhogen.

8. Waar kan ik meer informatie vinden?
We hebben zoveel mogelijk praktische informatie in deze FAQ proberen te verwerken. Heb je toch nog aanvullende vragen? Schroom dan niet om contact op te nemen met ons. We staan je graag te woord.